Katelijne Boone

Zorgcoördinator lager

Ik ben juf Katelijne, de zorgcoördinator van deze school. Het woord zegt het zelf: ik coördineer alles van de zorg op school. Gelukkig sta ik hierin niet alleen en kan ik steeds op het zorgteam (en ook het CLB) rekenen.

We ondersteunen en begeleiden de kinderen met heel ons hart zodat ze kunnen groeien volgens hun eigen talenten. De ene leerling krijgt extra hulp, de andere extra uitdaging, iemand anders heeft soms nood aan een babbeltje of net een stil momentje in de zorgklas… Voor elk kind zijn de zorgbehoeften anders.

Het is voor ons dan ook belangrijk dat elk kind zich goed voelt en gelooft in zichzelf.

Als zorgcoördinator probeer ik hierin ook mijn steentje bij te dragen en hen met warmte en respect te omarmen zodat ze kunnen groeien in hun eigen persoonlijkheid.

Ook voor de ouders en leerkrachten sta ik klaar: van een luisterend oor, naar zorgvragen beantwoorden, tot het meegaan in de zoektocht naar de beste manier om het kind te ondersteunen,…

Kortom: voor alles wat met de zorg en ontwikkeling te maken heeft, ben je bij mij aan het juiste adres!

Contacteer
Katelijne Boone