Aanmelden voor schooljaar 2024-2025

• Vanaf dinsdag 27 februari (8u.)start de algemene aanmeldingsperiode voor alle kinderen van het basisonderwijs.
  • Aanmelden kan tot en met dinsdag 19 maart om 16u.

• Via deze link kan je jouw kindje aanmelden in onze school.
  • Het tijdstip van aanmelding heeft geen invloed op de verdeling van de plaatsen.

• Is de digitale aanmelding gebeurd?
    Top! Je ontvangt ten laatste op 19 april 2024 een bericht met de mededeling in welke school je jouw kind kan inschrijven.
  • Van 22 april tot en met 13 mei 2024 kan je je kind inschrijven in de school waar het aangemeld is en waarvoor je een ticket hebt ontvangen.
  • Vanaf 23 mei 2024 kan je je kind vrij inschrijven in elke school waar er nog plaats is.

Heb je vragen of wil je graag wat hulp? Neem contact op met de school.

Nieuwe ouders

Kleine voetjes … een grote stap

Binnenkort mag jouw kind voor het eerst naar school. Dit is een heel bijzonder moment en dat bezorgt je misschien ook wel wat vragen. Maar wees gerust, de juf zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Met een vriendelijk onthaal en allerlei activiteiten en materialen zal je kleintje zich snel thuis voelen. ​Wij hopen dat je kleuter met veel plezier naar onze school zal komen en zeggen alvast van harte welkom!

Nieuwe peuters mogen naar school komen als ze twee jaar en zes maanden oud zijn. We verwelkomen ook graag kleuters van alle leeftijden en lagere schoolkinderen.

Instapdata nieuwe peuters

Van blije peuter tot trotse kleuter, ja maar wanneer?

De instapdata voor het schooljaar 2023-2024 zijn:

• 1 september (geboren t.e.m. 1 maart 2021)
  • 6 november (geboren t.e.m.6 mei 2021)
  • 8 januari (geboren t.e.m 8 juli 2021)
  • 1 februari (geboren t.e.m 1 augustus 2021)
  • 19 februari (geboren t.e.m 19 augustus 2021)
  • 15 april (geboren t.e.m 15 oktober 2021)
  • 13 mei (geboren t.e.m 13 november 2021)

Heb je interesse in onze school?

De directie maakt graag tijd vrij voor een persoonlijke rondleiding.

Een afspraak maken kan:

Wat breng je mee:

• de identiteitskaart (rijksregisternummer) van je kind

Als je kind is ingeschreven in de kleuterklas, loopt de inschrijving automatisch door naar de lagere school.

Bij inschrijven ga ja als ouder akkoord met onze pedagogische visie en ons schoolreglement.

Infodag

Kom jij erbij! In onze klas is er nog een plaatsje vrij.

Zaterdag 9 maart 2024 zetten we tussen 9u. en 12u. onze poorten open om nieuwe ouders te ontvangen, een rondleiding op maat te voorzien en te antwoorden op al jouw prangende vragen.

Inschrijven op voorhand is niet nodig, maar een mailtje om je komst te laten weten is steeds welkom.