1 + 1 = 1

Onze school heeft twee vestigingen

De hoofdschool is gelegen in de Pastorieweg, vlak naast de grote kerk van Sint-Kruis. In de hoofdschool vind je een kleuterafdeling en een lagere afdeling met klassen van het eerste tot zesde leerjaar.
De kinderen in de lagere school dragen er een uniform: een blauwe broek, rok of jurk, een blauwe trui en een wit T-shirt, polo of hemd. De hoofdschool telt 280 leerlingen.
De directeur en het secretariaat hebben er hun plekje waar je met al je (praktische) vragen terecht kan.

De kleine Mozaïek, onze wijkafdeling, ligt in de Karel van Manderstraat. Het is een gezellig, kleinschalig schooltje middenin het groen. Je vindt er twee graadsklassen: een peuter/ eerste kleuter en een tweede/derde kleuter.