Delphine Bohez

juf L5B

Hallo, ik ben juf Delphine. Graag stel ik mij even aan jullie voor. Door de wind, door de regen, elke dag kom ik met de fiets naar school. In mijn vrije tijd ben ik graag in het bijzijn van familie en vrienden. Ik kan enorm genieten van lekker eten en vind het ook heerlijk om zelf te koken. In het weekend kan je mij vaak in het stadion vinden, want dan pik ik graag een voetbalmatch mee. Aan jullie het raden voor welke kleur ik supporter… In de natuur en in het bijzonder aan zee kom ik helemaal tot rust. Ik ga ook regelmatig babysitten.

Welkom in 5B! Bienvenue dans la classe de cinquième année. Hier leren wij voor het eerst Frans, een nieuwe taal.
We rekenen met grote getallen en ook procenten komen regelmatig aan bod. Op het einde van het vijfde leerjaar kunnen jullie ook heel wat nieuwe woorden schrijven. Jullie worden groter, leren op eigen benen staan. Ik begeleid jullie hier stap voor stap in. We zetten in op digitaal leren en doen tal van leuke activiteiten!

We maken er samen een mooi schooljaar van! Ik kijk er naar uit! Jullie ook?

Contacteer
Delphine Bohez