Maxime Claeys

juf L2B

Ik ben juf Maxime. Ik ben co teacher in het tweede leerjaar en zorgjuf in het vierde leerjaar. Juf Hannah en ik gaan in het tweede leerjaar op zoek naar de juiste benadering bij de lessen van taal, wiskunde en schrift. Zo varieert onze werking o.a. in het gebruik maken van niveaugroepen, een extra instructiemoment voor leerlingen die hier nood aan hebben, werken in kleine heterogene groepen, … . Met twee juffen staan we sterker, dan alleen!

Als zorgjuf heb ik niet alleen oog voor leerlingen die een extra duwtje in de rug nodig hebben, maar ga ik ook op pad met leerlingen die nood hebben aan extra kennis en vaardigheden.

Heb je vragen? Aarzel dan niet om mij aan te spreken of een berichtje te sturen.

Contacteer
Maxime Claeys