Sofie Staelens

Juf L5A

Welkom in basisschool Mozaïek! Ik ben juf Sofie en sta reeds enkele jaren in het vijfde leerjaar.

Ik laat mijn leerlingen graag groeien op verschillende vlakken.

Zowel naar leren toe als naar wie ze zijn als persoon.

Dat doe ik graag met wat humor en verantwoordelijkheid.

In mijn vrije tijd kan je me altijd met een goed boek terugvinden of ga ik graag creatief aan de slag!

Contacteer
Sofie Staelens

Over de klas

Het vijfde leerjaar is een boeiend jaar vol uitdagingen en nieuwigheden. Samen gaan we op weg om de zelfstandigheid en werkhouding van de leerlingen op de rails te krijgen.

De kinderen leren hun leerproces zelf in handen nemen met vallen en opstaan. Je talenten ontdekken en je goed voelen in de klas zijn minstens even belangrijk.

Bonjour tout le monde! We starten ook met Frans. Aan de hand van woordenschat en theorie bouwen de kinderen een goed gesprek op. Ze leren ook vlot spreken in het Frans.

Een hele uitdaging, maar met heel veel enthousiasme begeleiden we hun leerproces.

À bientôt!