Luana de Moraes

Kinderverzorgster

Ik ben juf Luana. Sinds 2008 werk ik op het kleine schooltje in de Karel van Manderstraat.  Hier zorg ik voor de kinderopvang, zowel ’s morgens als ’s avonds. Op dinsdag assisteer ik juffrouw An bij de zwemlessen van het derde kleuter. Ook doe ik middagtoezicht en ondersteun ik juffrouw Riet als kinderbegeleider.

In onze warme opvang is iedereen van harte welkom. Ieder kindje is uniek en het is mijn doel om het alle kindjes goed naar hun zin te maken en ze te ondersteunen in hun ontwikkeling. Ik probeer dan ook een sfeer te creëren waarbinnen dit mogelijk is. Hierbij zorg ik voor een veilige omgeving waarin de kindjes zich volledig gerust voelen en met elkaar kunnen spelen.

Ik heet ieder kindje en hun papa’s en mama’s van harte welkom in onze kinderopvang.